  • 1. Data: 2004-09-02 16:08:39
    Temat: nadgodziny
    Od: bb<i...@w...pl>

    błagam o pomoc jutro mam pip.Moje pytanie:pracownik pracuje na pół
    etatu codziennie po 4 godziny.Pracodawca wyjechał na 5 dni na
    wakacje i ten pracownik pracował dodatkowo po 4 godziny.Czyli w
    sumie 20 godzin nadgodzin, w tygodniu w sumie razem z
    nadgodzinami pracował 40 godzin .
    czy słusznie postapiłam obliczjąc:
    412:88=4,68x20( nadgodziny)=93,6+50% dodatku 2,34x20 (
    nadgodzin)=46,81
    pracownik otrzymał kwotę 93,6+46,81=140,41
    i czy pracownik na pół etatu mógł przepracować w ciągu tygodnia 20
    godzin nadgodzin .
    PROSZĘ O PILNĄ ODPOWIEDŹ. SERDECZNE DZIĘKI

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-09-02 18:09:49
    Temat: Re: nadgodziny
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "bb" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i czy pracownik na pół etatu mógł przepracować w ciągu tygodnia 20
    > godzin nadgodzin .
    > PROSZĘ O PILNĄ ODPOWIEDŹ. SERDECZNE DZIĘKI

    Ponieważ nie została przekroczona norma dzienna (8 godz.), ani tygodniowa
    (40 godz.), to za te 20 nadgodzin tego niepełnoetatowego pracownika można
    nie płacić 50% dodatku o ile w umowie o pracę nie było zapisu, że za takie
    nadgodziny będzie wypłacany 50-procentowy podatek.

    Pozdrawiam

    wa