  • 1. Data: 2002-12-08 18:58:00
    Temat: najem a wspolnosc majatkowa
    Od: "geronimo" <g...@K...com>

    Mam z zona wspoolnote majatkowa obejmujaca lokal uzytkowy ktory chcemy
    wynajac. Chcemy zaczac wynajmowac od poczatku roku - cos ma sie zmieniac od
    stycznia.
    1) czy zona moze w calosci miec dochody z najmu i rozliczac je samodzielnie
    w ramach pod dochodowego ( pit5 + rocznie ) ?
    2) licznki energii i inne media sa zapsiane na mnie a sa dla nas kosztem
    wynajmu; czy musze je przepisac na zone?
    Z gory dziekuje za pomoc
    Rafal

  • 2. Data: 2002-12-08 19:00:39
    Temat: Re: najem a wspolnosc majatkowa
    Od: "geronimo" <g...@K...com>

[...]

    male wyjasnienie : ( ja nie mialbym zadnych dochodow )