  • 1. Data: 2002-12-08 12:04:46
    Temat: PKWiU raz jeszcze...
    Od: l...@p...onet.pl

    potrzebuję (na gwałt;-))) klasyfikację PKWiU z powiązaniami z SWW, najchętniej
    w jakimś rozsądnym formacie bazy danych - czy możecie pomóc?
    Lajo

  • 2. Data: 2002-12-08 18:29:41
    Temat: Re: PKWiU raz jeszcze...
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuję (na gwałt;-))) klasyfikację PKWiU z powiązaniami z SWW,
    najchętniej
    > w jakimś rozsądnym formacie bazy danych - czy możecie pomóc?
    > Lajo

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo.podatki&aid=15
    742332
    jak OE mi link złamie to go trzeba złożyć
    sprawdziłem że soft tam jest i działa

    Sark

  • 3. Data: 2002-12-09 09:18:57
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    najchętniej
    > w jakimś rozsądnym formacie bazy danych - czy możecie pomóc?

    Ze strony Ministerstwa Finansow www.mf.gov.pl mozna sciagnac cala ustawe o
    VAT wraz z zalacznikami (wszystko w formacie Word-a).
    W zalacznikach sa wszystkie potrzebne wykazy, SWW, KWiU, SWW + KWiU ...
    itd.

    Jakbys mial klopoty ze sciagnieciem to daj znac - podesle Ci to mail-em

    pozdrawiam
    Gason

  • 4. Data: 2002-12-28 12:19:57
    Od: p...@o...com.pl (marcin)