  • 1. Data: 2003-03-31 07:30:13
    Temat: komunikaty MF
    Od: "Winnie" <w...@o...pl>

    Albo ja jestem dziwna albo serwis MF jest dziwny ale nie mogę sierota
    znaleźć tam czegoś takiego jak "Komunikaty MF". Czy ktoś moze lepiej się tam
    rozeznaje?

    Winnie

  • 2. Data: 2003-04-02 18:00:43
    Temat: Re: komunikaty MF
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Winnie" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Albo ja jestem dziwna albo serwis MF jest dziwny ale nie mogę sierota
    > znaleźć tam czegoś takiego jak "Komunikaty MF". Czy ktoś moze lepiej się tam
    > rozeznaje?

    A pod tym linkiem :-)

    http://www.mf.gov.pl/subskrypcja/

    zresztą jak wchodzisz na stronę główną
    http://www.mf.gov.pl/

    przekierowuje Cię od razu na
    http://www.mf.gov.pl/aktualnosci/index.php

    a tam masz opcje "Subskrypcja" w menu górnym (nad przesuwającym się tekstem z
    newsami)

    Sark

  • 3. Data: 2003-04-02 18:26:29
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###
    > a tam masz opcje "Subskrypcja" w menu górnym (nad przesuwającym się tekstem z
    newsami)

    subskrypcja subskrypcją, ale komunikatów nie widać ;)

    a tak wogóle to ta wersja totalnie mi nie leży...
    ale słyszałem, że się ktoś w mf na takie g.... uparł...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-04-08 00:31:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    > subskrypcja subskrypcją, ale komunikatów nie widać ;)

    No bo to qurna link tylko do zassukrybowania komunikatów a jak przyjda na skrzynke to
    zobaczysz ... i poczatek komunikatu i link do
    pelnej wersji (a sa rozmeszczone w różnych działach i miejscach strony MF.

    Sark