  • 1. Data: 2007-10-25 06:49:35
    Temat: nieruchomosciowe zapytania
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    Witam
    Mam nadzieje ze nie pomylilem grupy...

    Mam następujące pytanie dot. nieruchomosci.
    Moze przedstawie moja sytuajce.

    Mam mieszkanie wlasnosciowe (warte "grosze" bo ok 40-50 tys pln).
    Owe mieszkanie w przyszlym roku bede zamienial na mieszkanie SPOLDZIELCZE o
    podwyzszonym standardzie (akcja na zasadzie takiej: daje moje mieszkanie na
    wlasnosc + splacam zadluzenie delikwenta do 15 tys pln , w zamian dostaje
    mieszkanie w nowym budownictwie, ale spoldzielcze)

    No wlasnie i tu pytanie klucz: Czy takie mieszkanie bede mogl odrazu wykupic
    na wlasnosc jako nwoy wlasciciel zgodnie z nowymi warunkami za grosze
    doslownie? A moze sa jakies kruczki prawne lub "terminy" - np. ze nie mozna
    przez 5 lat od daty zameldowania/zamieszkania wykupic to mieszkanie na
    wlasnosc?

    Z gory dziekuje za pomoc

    pozdrawiam

    Łukasz