  • 1. Data: 2005-11-19 23:22:09
    Temat: nieujęte koszty
    Od: "Emek" <k...@y...co.uk>

    Witam,

    po przejrzeniu KPiR za poprzednie miesiące znalazłem, że nie wszystkie
    koszty zostały ujęte w książce. Jak należy dokonać zapisów w miesiąciu , w
    którym te koszty powinny były być zaksięgowane czy też w miesiącu bieżącym?
    Jeżeli to ta pierwsza wersja, to co wtedy z KPiR - sumy narastająco nie będą
    się zgadzały???

    Koszty nie mają wpływu na VAT.
    Metoda proawdzenia księzki - kasowa

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-21 16:30:46
    Temat: Re: nieujęte koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 Nov 2005, Emek wrote:

> [...]
    > którym te koszty powinny były być zaksięgowane czy też w miesiącu bieżącym?

    Poszukaj w archiwum (groups.google.pl -> zaawansowane) kilku
    dyskusji na ten temat, było tam m.in. kilka postów Maddy.
    Sam kilka razy tak robiłem, miałem tak w roku który był
    poddany kontroli dochodowego kontrolerzy jedynie stwierdzili
    "acha".
    Nie widać przeciwwskazań :)

    > Jeżeli to ta pierwsza wersja, to co wtedy z KPiR - sumy narastająco nie będą
    > się zgadzały???

    Przecież JAKBY skorygować zapisy w KPiR (IMHO również można) to
    wtedy trzeba poskładać komplet korekt deklaracji.
    Jakby to był PRZYCHÓD...no to trzeba by było (kiedyś składałem
    z powodu paru zł za pół roku).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)