  • 1. Data: 2004-02-25 13:34:46
    Temat: nota korygujaca do TPSA- co mozna korygowac?
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Prawie 2 miesiace temu zlozylem dyspozycje zmiany platnika uslugi DSL z
    abonenta prywatnego na moja firme. Niestety TPSA jak to tepsa dalej faktury
    wysyla po staremu. Na infolinii poradzony mi abym wyslal do nich note
    korygujaca gdzie platnik:

    Adam Nowak ul. marcowa 23 03-832 Warszawa

    zostanie zmeiniony na:

    Firma sp. z o.o. ul. marcowa 23 03-832 Warszawa Nip: 123-45-67-890.

    Czy mozna cos takiego zrobic nota korygujaca? Pamietam, ze bylo to rozwazane
    jakis czas temu na grupie ale konkluzji ostatecznej nie bylo. Z tego co
    pamietam, mozna bylo wnioskowac, ze raczej nie mozna tego robic. Jak to
    jest?

  • 2. Data: 2004-02-25 15:27:26
    Temat: Re: nota korygujaca do TPSA- co mozna korygowac?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Feb 2004, Piwek wrote:

    >+ Prawie 2 miesiace temu zlozylem dyspozycje zmiany platnika uslugi DSL z
    >+ abonenta prywatnego na moja firme. Niestety TPSA jak to tepsa dalej faktury
    >+ wysyla po staremu. Na infolinii poradzony mi

    Polecam cały wątek:
    "Niech mnie ktos wreszcie dobije - TPSA raz jeszcze"

    ...oraz ten artykuł:
    http://www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_List
    News1&news_cat_id=9&news_id=32788

    ...ew. także parę podobnych tekstów na .prawo !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)