  • 1. Data: 2004-11-03 12:00:16
    Temat: [notariusz] Prosba o pomoc - PILNE
    Od: "taboo\(n\)" <t...@g...pl>

    Witam serdecznie.
    Jade dzis do notariusza podpisac akt notarialny
    (kupno mieszkania od developera). Mieszkanie
    jest na kredyt i musze tez dokonac wpisu hipoteki.
    Mieszkanie kosztowalo 160.000 zl. Kredyt jest
    na 140.000. Uzgodnilem juz, ze notariusz sporzadzi
    wszystkie dokumenty "za jednym zamachem".
    I teraz pytanie dot. kosztow tej operacji...
    Ktos mi gdzies powiedzial, ze stawki zmalaly,
    a za wpis hipoteczny nie placi sie... Notariusz
    kazal przygotowac ok 4500 zl. Czy to nie za duzo?
    Jakie tym rzadza przepisy? Kurcze.. to kupa forsy..
    Zupelnie sie na tym nie rozeznaje...
    Pomozcie - czy ta cena jest OK czy mozna cos
    negocjowac?

    Pozdrawiam
    Grzegorz.

  • 2. Data: 2004-11-03 23:47:00
    Temat: Re: [notariusz] Prosba o pomoc - PILNE
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Nov 2004, taboo(n) wrote:
    [...]
    >+ Ktos mi gdzies powiedzial, ze stawki zmalaly,
    >+ a za wpis hipoteczny nie placi sie... Notariusz

    1. Sprawdź w archiwach grupy .prawo (groups.google.pl -> zaawansowane
    i wypełnić tabelkę :))
    2. Dopytaj czego nie znajdziesz na .prawo
    IMHO to właściwsza grupa :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-11-04 07:43:26
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    > Zupelnie sie na tym nie rozeznaje...
    Mozna znalezc w sieci kalkulatory...

    Stawki nie zmalaly, tylko (chociaz jeszcze takiego nie spotkalem) notariusz
    nie powien brac zwyczajowo najwyzszej dopuszczalnej, a wpis do hipoteki
    rzeczywiscie mozna zalatwic samemu, ale jezeli zakup, to IMO lepiej niech
    komplet zalatwi notariusz.

    Pozdrawiam
    LG

  • 4. Data: 2004-11-04 08:00:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Nov 2004, Łukasz Góralczyk wrote:
    [...]
    >+ Stawki nie zmalaly, tylko (chociaz jeszcze takiego nie spotkalem) notariusz
    >+ nie powien brac zwyczajowo najwyzszej dopuszczalnej

    Zaraz... która to korporacja uchwaliła że pobieranie opłaty
    niższej niż maksymalnej jest... nieetyczne ? (a tym samym
    podlega ściganiu przez organy korporacyjne :>)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-11-04 08:05:37
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/4/2004 9:00 AM, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
> [...]
    > niższej niż maksymalnej jest... nieetyczne ? (a tym samym
    > podlega ściganiu przez organy korporacyjne :>)

    Aptekarze

    --
    gefragt