  • 1. Data: 2004-11-03 11:28:03
    Temat: Obsluga DG po jej rozpoczeciu
    Od: marcus<v...@p...onet.pl>

    Szanowni Doradcy.

    W jakim trybie musze obslugiwac dzialalnosc gospodarcza (osoba fizyczna -
    tlumaczenia) ktora chyba bede musial zalozyc (poniewaz UoD wychodza z mody i
    staja sie coraz bardziej niebezpieczne ze wzgledu na VAT )?
    Mam na mysli cyklicznosc skladania deklaracji podatkowej, ZUS-owskiej i
    ewentualnie VAT-owskiej po wyczerpaniu zwolnienia podmiotowego.
    Czy mam obowiazek skladac deklaracje co miesiac czy 1 raz do roku?
    Pytanie zadaje m.in. z tego powodu, ze bardzi czesto wyjezdzam i nie wiem jak
    rozwiazac problem terminowosci w skadaniu papierow w urzedach.
    Przychody beda na tyle niskie ze obsluga ze strony biura rachunkowego chyba
    bedzie zbyt kosztowna (albo mi sie tak wydaje).
    Ile moze kosztowac obsluga poczatkowej sprzedazy (+/- 30 rachunkow sprzedazy /
    miesiac + koszty prowadzenia zwyklej dzialalnosci czyli bez szalenstw telefon,
    internet + ew. inne drobiazgi)?

    Dziekuje za podpowiedzi

    Marcus

    -> http://usenet.pomocprawna.info