  • 1. Data: 2004-10-06 09:29:23
    Temat: nowa składka na ZUS
    Od: z <a...@p...onet.pl>

    gdzie można przeczytać w internecie tekst ustawy o nowych zasadach opłat
    na ZUS przez firmy (wczoraj uchwalona) ?

  • 2. Data: 2004-10-06 09:50:29
    Temat: Re: nowa składka na ZUS
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ck0e36$43o$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, z <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    > gdzie można przeczytać w internecie tekst ustawy o nowych zasadach opłat
    > na ZUS przez firmy (wczoraj uchwalona) ?

    O, przez kogo? Bo posiedzenie sejmu zaczyna się dzisiaj.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2004-10-06 10:33:31
    Od: z <a...@p...onet.pl>

    nie pamiętam dokładnie, wczoraj w dzienniku wieczornym była informacja
    że uchwalono właśnie to przez sejm

  • 4. Data: 2004-10-06 12:44:00
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ck0hre$54o$2@srv.cyf-kr.edu.pl>, z <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    > nie pamiętam dokładnie, wczoraj w dzienniku wieczornym była informacja
    > że uchwalono właśnie to przez sejm

    A za dziennik to ja nie odpowiadam. Natomiast ZTCW to dopiero rządowe
    pomysły. Więc w rządowych projektach chyba szukać trzeba.