  • 1. Data: 2003-03-11 08:50:54
    Temat: nowe rozp. z w sprawie prowadzenia KPiR na www.mf.gov.pl?!
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    Czy mi sie wydaje, czy rozporzadzenie MF w sprawie prowadzenia KPiR zgodnie
    z wersja rozp. na stronie MF

    http://www.mf.gov.pl/drukuj.php?typ=&dzial=133&id=12
    300

    zostalo z lekka okrojone o jakies 15 ( chyba końcowych ) paragrafow? a moze
    przegapilem jakies rozporzadzenie zmieniajace

    pozdr
    bubbaa

  • 2. Data: 2003-03-11 10:17:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, buba wrote:

    >+ Czy mi sie wydaje,

    Chyba ci się nie wydaje.
    A tak przy okazji - "oczywiście" w ramach "postępu" należy
    w miejscach gdzie to jest zupełnie niepotrzebne wdrażać
    PHP albo podobne rozwiązania do dynamicznej generacji stron,
    w ten prosty sposób "zapewnia się" że mechanizmy cache
    skutecznie wyłącza się z działania :(
    Uff... pałować takich "wynalazkowiczów". Może podatek
    od błyskotek wprowadzić ? ;>
    [...]
    >+ a moze
    >+ przegapilem jakies rozporzadzenie zmieniajace

    Jest w .DOC i .PDF (żeby komuś się nie wydawało że to
    jest to samo co na stronie WWW !)

    >+ pozdr

    wzjm, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-03-11 10:21:26
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    moze
    > przegapilem jakies rozporzadzenie zmieniajace

    Nie dość że okrojone, to jeszcze w nieaktualnej wersji tj. bez
    uwzględnienia nowelizacji z 17.12.2002

    pozd.Pix

  • 4. Data: 2003-03-11 13:33:29
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > moze
    >
    > Nie dość że okrojone, to jeszcze w nieaktualnej wersji tj. bez
    > uwzględnienia nowelizacji z 17.12.2002
    >
    > pozd.Pix

    Bo to nie jest link do strony ministerstwa finansów ale do reklamowej strony
    pana Kolodki i lobby rolniczego ( tych od marchewki ) a teraz także i
    przemysłu maszynowego ( ci od trybików ) ;(

    Ktoś potrafi znaleźć na tej witrynce aktualną stopę odsetek od zaległości
    podatkowych ?
    Wiem jaka jest, ale chciałem ze źródła.
    Kiedyś MF publikowało swoje komunikaty. Dziś nie mogę tego trafić ;(

    Ryszard

  • 5. Data: 2003-03-11 15:59:12
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Tue, 11 Mar 2003 14:33:29 +0100, "Ryszard G." <r...@p...fm>
    wrote:

    >Ktoś potrafi znaleźć na tej witrynce aktualną stopę odsetek od zaległości
    >podatkowych ?
    >Wiem jaka jest, ale chciałem ze źródła.
    >Kiedyś MF publikowało swoje komunikaty. Dziś nie mogę tego trafić ;(

    Źródłem jest ordynacja podatkowa i komunikaty NBP, komunikaty MF są
    nie tylko opóźnione ale wręcz całkowicie zbędne.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 6. Data: 2003-03-11 21:31:04
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    Użytkownik <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> napisał w wiadomości

    > Źródłem jest ordynacja podatkowa i komunikaty NBP, komunikaty MF są
    > nie tylko opóźnione ale wręcz całkowicie zbędne.

    Racja. Całkowicie zbędne.
    Jednak wcześniej były w miarę pewnym i łatwym do znalezienia źródłem
    informacji o aktualnych odsetkach ( w formie prostej tabelki o stałym
    adresie w sieci, aktualizowana z opóźnieniem góra dwa dni ).
    Gdzie w sieci znajdę informację o odsetkach w równie przystępnej formie ?

    Nie pomyślałem o tym, że nie może być komunikatu dzisiejszego MF, który
    potwierdza zdanie Balcerowicza ;)

    Ryszard

    ps. W tym miejscu bo NTG, ale może ktoś pomoże ;)

    Jest arkusz excela naliczający odsetki podatkowe. Radzi on sobie z
    rozliczaniem kilku wpłat dotyczących tej samej płatności.
    Zmiany stopy odsetek są umieszczone w osobnej tabeli.
    Jak pokazać osobie z niego korzystającej, że właśnie dziś odsetki uległy
    zmianie i trzeba uzupełnić tabelę odsetek? Sama z taką inicjatywą nie
    wyjdzie ;(
    Do tej pory miała pod ręką link do stronki MF, na której była ta
    informacja w prostej formie ( na pit.pl to już trzeba niestety trochę
    poszukać ;-( )
    W końcu pytanie.
    Czy znacie taki link, za pomocą którego arkusz może samodzielnie
    zaktualizować wartość komórki w której jest aktualna stopa odsetek ? I jak
    to zrobić w arkuszu ? ;)

  • 7. Data: 2003-03-11 22:15:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, Ryszard G. wrote:

> [...]
    [...]
    >+ Bo to nie jest link do strony ministerstwa finansów ale do reklamowej strony

    Nie, nie.
    To jest prezentacja działań legislacyjnych: jak zwykle
    chcieli zrobić dobrze, i wyszło jak zwykle. Prawie dobrze,
    znaczy (czytaj: poprzednio było lepiej).

    >+ Ktoś potrafi znaleźć na tej witrynce aktualną stopę odsetek od zaległości
    >+ podatkowych ?

    PHP służy do dość dobrego ukrywania struktury :>, ale niemal
    zROTFLowałem stwierdziwszy że google dał sobie radę: mianowicie
    odszukał.... wyszukiwarkę na stronie mofnetu !!

    Poważnie - konkretnie:
    http://www.google.pl/search?as_q=zaleg%C5%82o%C5%9Bc
    i+podatkowych&num=100&hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&btnG=S
    zukaj+z+Google&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_
    filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesear
    ch=www.mofnet.gov.pl

    ...znalazło m.in taki link:
    http://www.mofnet.gov.pl/szukaj.php?Text=skala+podat
    kowa

    :)
    Dalej jak z płatka: przejmuję inicjatywę:
    http://www.mofnet.gov.pl/szukaj.php?Text=odsetki+zal
    eg%B3o%B6ci&dzial=130&pagelenght=20&rok_od=0&mc_od=0
    &rok_do=0&mc_do=0&submit.x=6&submit.y=7

    ...i mam:
    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=144&id=4
    053

    >+ Wiem jaka jest, ale chciałem ze źródła.

    Y tam, już ci napisali...

    >+ Kiedyś MF publikowało swoje komunikaty. Dziś nie mogę tego trafić ;(

    Najwyraźniej dalej publikuje. Ale przecież takie PHP to
    jest postęp i ogólnie szkiełko i oko... znaczy dowód
    po(d)stępu...
    Wrr... !

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-03-11 22:35:20
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > ...i mam:
    > http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=144&id=4
    053

    Dzięki.

    Ale okazuje się, że jest niezłe :)
    http://www.pit.pl/pages/4505.php

    Ryszard

    ps. znalazłem
    http://office.microsoft.com/poland/assistance/2002/a
    rticles/GetDataFromThe
    WebInExcel.aspx

  • 9. Data: 2003-03-12 07:38:22
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Tue, 11 Mar 2003 22:31:04 +0100, "Ryszard G" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    >adresie w sieci, aktualizowana z opóźnieniem góra dwa dni ).
    >Gdzie w sieci znajdę informację o odsetkach w równie przystępnej formie ?

    Nie wiem bo ja sprawdzam na zielonych stronach rzeczpospolitej
    --

    Sławomir Dąbrowski