  • 1. Data: 2004-01-28 07:02:20
    Temat: nr rejestracyjny samochodu na fakturach
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Witam,

    Jakie sa zasady dotyczace faktur na wszelkie wydatki zwiazane z
    samochodem firmowym badz wzietym w leasing - czy nr rejestracyjny musi sie
    pojawiac na wszystkich tego typu fakturach (przeglad, ogumienie, plyn do
    spryskiwaczy), czy tylko na fakturach za paliwo? Czy jest jakas róznica w
    KPiR i pelnej ksiegowosci w tych wzgledzie?

    pozdrowienia,
    MK.

  • 2. Data: 2004-01-28 08:43:47
    Temat: Re: nr rejestracyjny samochodu na fakturach
    Od: "ata" <a...@r...pl>

> [...]
    > spryskiwaczy), czy tylko na fakturach za paliwo? Czy jest jakas róznica w
    > KPiR i pelnej ksiegowosci w tych wzgledzie?Rozporzadzenie ministra
    finansów 22 marca 2002r
    Rozdział 10 &35 punt 4
    Faktury dokumentujace sprzedaz paliw silnikowych beznzynowych , oleju
    napedowego araz gazu, wlewanych do baku samoachodu , powinny zawierac numer
    rejestracyjny tegp samochodu .

    Nie ma roznic jesli chodzi o odzaj ksiegowosci ..

    Ja i tak kaze wszystkim przy naprawach i czesciach wpisywac numery
    rejestracyjne ale to jesli chodzi o podatek dochodowy zeby sie nikt mnie
    pozniej nie czepiaj niezasadnosci poniesionych kosztow.

    Ata

  • 3. Data: 2004-01-28 11:19:05
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    "ata" <a...@r...pl> wrote in message

> [...]
    > rejestracyjne ale to jesli chodzi o podatek dochodowy zeby sie nikt mnie
    > pozniej nie czepiaj niezasadnosci poniesionych kosztow.

    Aha - dochodowy! Ale jeśli chodzi o VAT, to się US nie powinien czepiać?

    Czy jak dopiszę własną notatkę na odwrocie faktury (która nie ma nr
    rejestracyjnego), że ten to zakup jest związany z takim to, a takim nr
    rejestracyjnym - wystarczy?

    MK.

  • 4. Data: 2004-01-28 12:32:16
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    punkt 4
[...]

    tak jesli to nie jest nic z tych rzeczy punkt 4 :))

    Pamietaj tylko ze jesli to nie faktura nie jest Twoim kosztem uzyskania
    pzrychodu to vatu nie mozesz odliczyc.

    ata