  • 1. Data: 2008-02-01 14:19:47
    Temat: numeracja faktur
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Witam,

    numerację faktur w roku mam ciągłą od 1/2007 do przykładowo 999/2007,
    niestety nie zwróciłem uwagi na ustawienie programu i w nowym roku nie
    zresetował do 1 tylko poleciał dalej 1000, 1001 itd. Cały styczeń tak,
    dopiero dziś to spostrzegłem.
    Czy do tego potrzebuję noty korygującej czy jak to inaczej załatwić ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-01 15:25:45
    Temat: Re: numeracja faktur
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Damian napisał:
> [...]
    > dopiero dziś to spostrzegłem.
    > Czy do tego potrzebuję noty korygującej czy jak to inaczej załatwić ?

    zostawic, niech se leci dalej...