  • 1. Data: 2008-11-01 10:59:05
    Temat: nuty
    Od: "rafal" <r...@o...pl>

    Witam grupowiczów!!!

    Mam następujące pytanie. Jako student akademi muzycznej chciałbym się zająć
    sprzedażą nut. Jeśli sprzedaż to wiadomo musze mieć działąlność gospodarczą.
    Problem jednak jest w czymś innym. Chciałbym pisać aranżacje na fortepian
    znanych polskich artystów/kompozytorów po prostu muzykę rozrywkową. Co musze
    oprócz działalności zarejestrować aby było to w pełni legalne (ZAIKS? - jaki
    jest koszt jak to wygląda)? Czy mogę pisać nuty zmarłych kompozytorów bez
    ryzyka i je sprzedawać mając tylko samą działalność zarejestrowaną?

    Rafał