  • 1. Data: 2004-04-08 09:11:23
    Temat: o pit dla studenta
    Od: "tomek" <k...@i...pl>

    witam,

    mam pytanie, czy musze skladac deklaracje podatkowa (PIT) do urzedu
    skarbowego za rok 2003, jezeli moje dochody nie przekroczyly sumy 1000zl
    ..czyli sa w limicie nieopodatkowanym.
    jestem studentem, 26lat

    pozdrawiam i z gory bardzo dziekuje za odpowiedz,

  • 2. Data: 2004-04-08 10:22:47
    Temat: Re: o pit dla studenta
    Od: "W.R." <h...@b...pl>

    Użytkownik "tomek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > mam pytanie, czy musze skladac deklaracje podatkowa (PIT) do urzedu
    > skarbowego za rok 2003, jezeli moje dochody nie przekroczyly sumy 1000zl

    Mimo wszystko musisz złożyć PIT-a.
    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski

  • 3. Data: 2004-04-08 21:35:39
    Od: "ktp" <k...@a...net>

> [...]
    > ..czyli sa w limicie nieopodatkowanym.
    > jestem studentem, 26lat
    >
    > pozdrawiam i z gory bardzo dziekuje za odpowiedz,

    dziwią mnie takie pytania...

    skoro miał jakieś przychody
    i wie tak mało o ich rozliczaniu, to pewnie nie była to działalność, ani
    wynajem -
    czyli pewnie jakieś zlecenia lub dzieła...
    skoro tak, to pewnie potrącano mu jakieś zaliczki
    które teraz - skoro jak sam zauważył, nie przekracza "kwoty wolnej" -
    - może te zaliczki odzyskać w całości

    a pytanie jest zrobione tak, jakby mu wcale na tym odzyskaniu nie
    zależało...
    a przy 1000 zł przychodu to będzie jakieś 160zł

    może umówmy się tak.... ja mu wypełnię tego pita,
    a on mi przeleje te pobrane zaliczki (na których mu chyba nie zależy) jak
    już US je zwróci...

    pozdrawiam
    KTP