  • 1. Data: 2005-04-09 11:21:12
    Temat: o tym, jak TP SA woli zarobić MNIEJ niż zarobić WIĘCEJ
    Od: a...@o...pl

    1) zawierałem umowę na neostradę, podnieśli mi cenę, czy mogę rozwiązać
    umowę o neostradę bez ponoszenia kary?

    TP SA twierdzi, że nie mogę. Co szczególnie bezsensowne, ja chcę zawrzeć
    z nimi umowę o DSL, a więc płacić im więcej, a oni marudzą, że nie, bo
    jak się zrywa umowę o neostradę, to trzeba zapłacić karę umowną.

    Klient chce płacić więcej, a oni marudzą... Czy oni są normalni?

    a tak w ogóle, to zmiana ceny jest chyba podstawą do wypowiedzenia umowy
    bez poniesienia kary umownej, nieprawdaż?

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-04-09 15:09:28
    Temat: Re: o tym, jak TP SA woli zarobi? MNIEJ ni? zarobi? WI?CEJ
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    a...@o...pl wrote:

    > TP SA twierdzi, ?e nie mog?. Co szczeg?lnie bezsensowne, ja chc? zawrze?
    > z nimi umow? o DSL, a wi?c p?aci? im wi?cej, a oni marudz?, ?e nie, bo
    > jak si? zrywa umow? o neostrad?, to trzeba zap?aci? kar? umown?.
    >
    > Klient chce p?aci? wi?cej, a oni marudz?... Czy oni s? normalni?

    Pewnie instalacje DSLa tez chcesz w promocyjnej cenie, a nie 799zl?

    a.

  • 3. Data: 2005-04-09 19:49:15
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a tak w ogóle, to zmiana ceny jest chyba podstawą do wypowiedzenia umowy
    > bez poniesienia kary umownej, nieprawdaż?

    Nie wiem gdzie zamieszkujesz. Jeśli masz możliwość skorzystania z usług
    internetowych u innego operatora, to ją rozważ.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 4. Data: 2005-04-10 11:34:17
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie instalacje DSLa tez chcesz w promocyjnej cenie, a nie 799zl?

    299zl dla prawidlowosci, do konca 2004 kolejne dsle byly za 1zl

  • 5. Data: 2005-04-10 20:31:41
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    netmax <n...@o...pl> wrote:

    > 299zl dla prawidlowosci, do konca 2004 kolejne dsle byly za 1zl

    Z tego co pamietam z umowa na czas nieokreslony bylo 799, za 299
    przy umowie na 24 miesiace. Ale moze cos pokrecilem, bo to pare miesiecy.

    a.

  • 6. Data: 2005-04-11 06:55:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Apr 2005, Wemif wrote:

> [...]
    >+ Z tego co pamietam z umowa na czas nieokreslony bylo 799, za 299
    >+ przy umowie na 24 miesiace. Ale moze cos pokrecilem, bo to pare miesiecy.

    http://internetdsl.pl/

    I zero złotych (plus rok "ceny SDI" czyli sto parę zł miesięcznie) przy
    przejściu z SDI na DSL - pod warunkiem umowy na 36 miesięcy i 1 Mbps.
    Czyli jak ktoś chce się "uziemić" to najlepiej najpierw zamówić SDI :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)