  • 1. Data: 2005-03-28 21:39:45
    Temat: odliczanie VAT na internet
    Od: "Daniel" <d...@w...pl>

    czy bedac zwyklym szarym platnikiem podatku od osob fizycznych moge odliczyc
    w przyszlym roku vat, ktory zostanie mi doliczony do neostrady w ciagu tego
    roku? ponoc tylko firmy moga korzystac z tego odliczenia, wiec chcialem sie
    upewnic jak to w koncu z tym jest

  • 2. Data: 2005-03-29 17:54:01
    Temat: Re: odliczanie VAT na internet
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Kazdy może skorzystać.
    Warunek: faktura musi byc na Twoje nazwisko, adres instalacji zgodnie z
    Twoim zamieszkaniem.

    Jeżeli pod adresem instalcji mieszka wiecej osób (np. małzonka/małzonek) to
    każdy moze odliczyć w ramach kwoty z całej faktury. Warunek: faktura musi
    byc na te osoby; operatorzy internetu bez problemu przepisuja fakturę na
    kilka osób.

  • 3. Data: 2005-03-30 07:04:31
    Od: Black Peter <b...@w...o2.pl>

    Wojciech Kozłowski napisał(a):
    > Kazdy może skorzystać.

    BRAWO!

> [...]
    > byc na te osoby; operatorzy internetu bez problemu przepisuja fakturę na

    Jezeli jestes osoba fizyczna _nie prowadzaca dzialalnosci gospodarczej_
    to w zaden sposob VAT-u _nie mozesz odliczyc!_
    Mozesz jedynie pomniejszyc dochod roczny o koszty poniesione na
    ineternet do kwoty 760zl!

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*