  • 1. Data: 2003-04-25 12:12:55
    Temat: odliczanie czasopism i ksiazek
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Hej,

    mam chęć odliczać czasopisma i książki. Czy muszę za każdym razem
    brać FV i je kolekcjonować? Mam nadzieję, że paragony wystarczają?

    --
    wozik[at]stone.pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 2. Data: 2003-04-25 12:34:35
    Temat: Re: odliczanie czasopism i ksiazek
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    >
    > mam chęć odliczać czasopisma i książki. Czy muszę za każdym razem
    > brać FV i je kolekcjonować? Mam nadzieję, że paragony wystarczają?

    Niestety nie wystarczają. Jesli prowadzisz DG i jesteś na KPiR, to poszukaj
    w Rozporządzeniu, co mozna dokumentować paragonami. Jest to katalog
    zamknięty.

    Pozdrawiam,
    BaLab