  • 1. Data: 2003-04-25 10:34:27
    Temat: vat7 problem! pilne!
    Od: "..::FELIPE::.." <p...@2...pl>

    przygotowujac deklaracje vat7 za marzec odnalazlem fakture z lutego
    (sprzedaz)
    przez przypadek nie ujalem jej w deklaracji z ub miesiaca, to powazny
    problem?

    co teraz zrobic?

    vat ktory w imieniu US pobralem sprzedajac tamta rzecz calkowicie zmienia
    poprzednia deklaracje
    zamiast nadplaty do przeniesiania na nast miesiac wynika drobna kwota, ale
    zawsze do zaplacenia urzedowi

    co teraz lepiej zrobic i czy to w ogole mozliwe:

    1) korekta vat 7 za luty z uzwgledn tamtejj faktury i spozniona platnosc
    podatku
    i jednocz zlozenie vat7 za marzec normalnie (tez podatek do zaplacenia :-(

    2) uwzglednienie jej jakos w marcowej vat7 (mozliwe? gdzie?) i zaplacenia
    calego podatku za jednym razem

    3) a moze jeszcze jakos inaczej propoujecie...

    PS czy z tego bledu wynikaja jakies przykre konsekwencje?

    prosze o pilna odpowiedz, dzis mija termin zlozenia deklaracji... :-(

    pozdrowienia

    #F#

  • 2. Data: 2003-04-25 10:37:05
    Temat: Odp: vat7 problem! pilne!
    Od: "Oscarek" <k...@p...pl>

    Użytkownik ..::FELIPE::.. <p...@2...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b8b31l$pqe$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > PS czy z tego bledu wynikaja jakies przykre konsekwencje?
    >
    > prosze o pilna odpowiedz, dzis mija termin zlozenia deklaracji... :-(

    Punkt 1 + odsetki

  • 3. Data: 2003-04-25 11:17:04
    Temat: Re: vat7 problem! pilne!
    Od: "..::FELIPE::.." <p...@2...pl>

    > Punkt 1 + odsetki

    a ile wynoszą, jak je policzyc? jest moze jakis program, kiedys sie
    spotkalem chyba...tylko czy aby darmowy :-(((

  • 4. Data: 2003-04-25 11:47:30
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "..::FELIPE::.." <p...@2...pl> napisał w wiadomości

    > a ile wynoszą, jak je policzyc? jest moze jakis program, kiedys sie
    > spotkalem chyba...tylko czy aby darmowy :-(((

    Znajdziesz taki chyba na www.pit.pl .
    Składając korekte napisz wyjasnienia, bo teraz tak trzeba.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-04-25 12:03:53
    Od: "Oscarek" <k...@p...pl>

    Tabela:
    http://www.pit.pl/pages/4505.php

    Od 25 kwietnia 2003 r. 14,5% Komunikat Rady Polityki Pieniężnej z 24
    kwietnia 2003 r.

    Kalkulator:
    http://www.pit.pl/pages/250.php

    Użytkownik ..::FELIPE::.. <p...@2...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b8b5n8$mn5$...@n...news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2003-04-25 13:09:05
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    BaLab wrote:

    > Składając korekte napisz wyjasnienia, bo teraz tak trzeba.

    A opróćz wyjaśnień koniecznie "czynny żal". Jeśli nie wiesz co to
    takiego to poszukaj w archiwum tej listy.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 7. Data: 2003-04-25 13:59:00
    Od: "..::FELIPE::.." <p...@2...pl>

    a mogłbyś szybko mi to wyjasnic, mam czas zeby wyslac deklaracje do 24:00
    :-)

    #F#