  • 1. Data: 2006-02-24 17:25:18
    Temat: odliczenia
    Od: "GS" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam fakture na wodomierz z 2004r. Nie odliczylem tego w zeszlym roku
    poniewaz przekroczylbym limit. Pytanie wiec czy moge odliczyc go w tym roku?
    Mam tez fakture na kostke, ktora polozylem przed budynkiem. Czy to tez mozna
    sobie odliczyc?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-02-26 11:21:31
    Temat: Re: odliczenia
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Użytkownik "GS" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam tez fakture na kostke, ktora polozylem przed budynkiem. Czy to tez mozna

    Musiałbyś złożyć korektę za 2004 rok i pismo do US.
    Jak do odliczenia pozostał sam wodomierz to nie warto szkoda czasu. Kostki nie można
    odliczyć.
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.za.pl