  • 1. Data: 2006-02-24 10:58:09
    Temat: Do kiedy PIT 8b i do kogo
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Witam,

    JEsli dobrze pamietam to zleceniodawca z mojej umowy-zlecenia musi mi do
    konca lutego tego roku wystawic PIT 8b na ta umowe. Prawda to?

    Czy ten PIT ma dac tylko mnie, czy tez przeslac do mojej skarbowki?

    Jakie konsekwencje groza jemu / mnie jesli ten termin nie zostanie
    dotrzymany?
    =^;^= [ k...@k...com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 2. Data: 2006-02-24 11:04:47
    Temat: Re: Do kiedy PIT 8b i do kogo
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > JEsli dobrze pamietam to zleceniodawca z mojej umowy-zlecenia musi mi do
    > konca lutego tego roku wystawic PIT 8b na ta umowe. Prawda to?

    Prawda:)

    > Czy ten PIT ma dac tylko mnie, czy tez przeslac do mojej skarbowki?

    I do Ciebie i do Twojego US(sprządza się w 3 egzemparzach ,jeden zostaje u
    zleceniodawcy)

    > Jakie konsekwencje groza jemu / mnie jesli ten termin nie zostanie
    > dotrzymany?

    Tobie nic nie grozi,jeśli nie dostaniesz go wcale,wtedy wpiszesz w zeznanie
    roczne to co zarobiłes z tej umowy i już:)w załączeniu napiszesz pismo,do US
    ,że nie dostałeś 8b od zleceniodawcy i jeśli w końcu dotrze to złożysz
    korektę do zeznania jeśli trzeba będzie.Zleceniodawca natomiast może
    spodziewac sie kontroli.

    pozdrawiam ania