  • 1. Data: 2002-04-09 13:12:58
    Temat: odliczenia mieszkaniowe
    Od: "Anna Sikora" <f...@p...WYCIEP-TO.pl>

    Witam,
    właśnie zabrałam się za coroczne rozliczenia podatkowe i mam problem.
    Odliczam wydatki na cele mieszkaniowe i mam ze sto rachunków, a na każdym po
    kilka pozycji, czasami nazwa nie do rozszyfrowania. Nie wiem tak dokładnie
    co mogę odliczyć, a co nie. Czy istnieje jakaś prosta metoda na to, aby
    oddzielić ziarna od plew? (np. czy dobrze kombinuję, jeżeli odliczę
    wyłącznie te, które mają 7% VAT?). Taki np. kołek rozporowy, wydawałoby się,
    że materiał jak najbardziej budowlany, a Vat ma 22%. Co z tym zrobić? Błagam
    o pomoc. Przepraszam, jeśli mój problem okaże się zbyt błahy, aby go
    rozpatrywać w tak szacownym gronie.
    Z serdecznymi pozdrowieniami dla znawców prawa
    Basia Muzyka (z częściowo powyrywanymi włosami)
    b...@p...onet.pl