  • 1. Data: 2008-10-02 00:31:44
    Temat: odmowa wyplaty roszczenia przez Cardif Polska
    Od: beata <b...@g...com>

    witam.ktos opisal sytucje dotyczaca nie uznania roszczenia przez
    Cardif Polska roszczenia w zwiazku ze smiercia ubezpieczonego.Ja tez
    mam ten sam problem z firma Cardif ktora odmowila wyplaty
    roszczenia.Moj tata byl posiadaczem karty kredytowej byl ubezpieczony
    na wypadek kalectwa badz smierci w firmie Cardif ktora to firma
    odmowila wyplaty roszczenia poniewaz ich zdaniem nadcisnienie
    doprowadzilo do zgonu w wyniku udaru i chociaz udar byl niedokrwienny
    i nie mial zwiazku z nadcisnieniem to mimo to odmowili.probuje caly
    czas cos jeszcze zrobic ale nie wiem czy sie uda pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-02 06:54:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "beata" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > i nie mial zwiazku z nadcisnieniem to mimo to odmowili.probuje caly
    > czas cos jeszcze zrobic ale nie wiem czy sie uda pozdrawiam

    A o jaki podatek chodzi?