  • 1. Data: 2003-03-30 19:25:17
    Temat: opłata za rozpoczęcie działalnosci - czy to koszt?
    Od: "Bond" <b...@w...pl>

    no to zacząłem działalność od zapłaty 100 zł w UM za wydanie pozwolenia i
    152 zł w US za potwierdzenie numeru NIP. mam tylko dowody na to oczywiście.
    pytanie czy jest to dla mnie kosztem czyli mogę to do wpisać do KPiR???

    --
    z pozdrowieniami
    Tomek

  • 2. Data: 2003-04-01 06:54:41
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Bond" <b...@w...pl> wrote in message
> [...]
    oczywiście.
    > pytanie czy jest to dla mnie kosztem czyli mogę to do wpisać do KPiR???

    tak

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-04-01 09:54:34
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od plusz -----###
    > oczywiście.
    >
    > tak

    ale chyba tylko wtedy gdy daty na wpłatach są późniejsze niż data
    rozpoczęcia działalności...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-04-01 10:17:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Apr 2003, hADeSik wrote:

> [...]
    >+ > tak
    >+
    >+ ale chyba tylko wtedy gdy daty na wpłatach są późniejsze niż data

    A możesz uzasadnić ?
    Zostały poniesione "w celu" czy nie ?

    pzdr, Gotfryd
    ...który uważa że jakby dany dokument był dowodem *prowadzenia DG*
    wydanym przed rozpoczęciem - to owszem, byłby problem.
    Ale tu tak nie jest ! :)

  • 5. Data: 2003-04-01 10:24:04
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "hADeSik" <h...@h...sru> wrote in message
    > ale chyba tylko wtedy gdy daty na wpłatach są późniejsze niż data
    > rozpoczęcia działalności...

    nie

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-04-01 11:08:56
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od plusz -----###

    > nie

    2:1 - kapituluje - nie mam siły ani ochoty szukać... ;-)

  • 7. Data: 2003-04-01 21:08:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Apr 2003, hADeSik wrote:
    [...plusz...]
    >+ > nie
    >+
    >+ 2:1 - kapituluje - nie mam siły ani ochoty szukać... ;-)

    E tam, dałeś się zwyczajnie zakrzyczeć. Daleko tak nie
    zajedziesz ;), argumentów prosimy :) !

    pzdr, Gotfryd
    (niezadowolony że spotkał się z tak słabym oporem ;))

  • 8. Data: 2003-04-02 05:52:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > pzdr, Gotfryd
    > (niezadowolony że spotkał się z tak słabym oporem ;))

    Gotfrydzie, gdy zbliża sie północ stajesz sie bardzo zasadniczy :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2003-04-02 08:39:28
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###

    > Gotfrydzie, gdy zbliża sie północ stajesz sie bardzo zasadniczy :-)

    dzięki za wsparcie Maddy

    Gotfryd nie dam się podpuścić - no chyba, że później ;-)

  • 10. Data: 2003-04-02 08:44:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik news [...]
    >+ > (niezadowolony że spotkał się z tak słabym oporem ;))
    >+
    >+ Gotfrydzie, gdy zbliża sie północ stajesz sie bardzo zasadniczy :-)

    Ach, mnie po prostu byłoprezydencka metoda tłuczenia lusterka
    nie przekonuje :) Nawet jak lusterko moje :]

    pzdr, Gotfryd