  • 1. Data: 2002-01-08 13:24:10
    Temat: ulga remontowa-kto może skorzystać?
    Od: "Monika" <m...@a...net>

    Mam taką sytuację. Brat mieszka z rodzicami w mieszkaniu. W przydziale
    wymienieni są rodzice i brat. Chciałby odliczyć sobie koszty remontu swojego
    pokoju. Czy może?. Jest dorosły i pracuje.
    Pozdrawiam,
    Monika

  • 2. Data: 2002-01-08 22:01:23
    Temat: Re: ulga remontowa-kto może skorzystać?
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Monika wrote:

    > Mam taką sytuację. Brat mieszka z rodzicami w mieszkaniu. W przydziale
    > wymienieni są rodzice i brat. Chciałby odliczyć sobie koszty remontu
    > swojego pokoju. Czy może?. Jest dorosły i pracuje.
    Może. :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-01-11 07:21:17
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Madziu, IMHO przydział to nie to samo co najemca albo główny lokator (ja mam w
    przydziale ze spółdzielni małoletnią córkę i co? - i nic, ma prawo zamieszkiwać
    i być zameldowana i tyle!).
    Podpisać z rodzicami umowę o bezpłatnym użyczeniu pokoju, nic nie kosztuje...
    Dżek