  • 1. Data: 2003-09-30 16:08:47
    Temat: oprog. a policja ?
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    do kawiarni internetowej mojego znajomego wjechala policja ... po
    przedstawieniu im dokumentow legaalnosci Windowsow i gier przyczepili sie do
    3 czy 4 plytek z gierkami w stylu Malysz ktore zostawial w cafe jeden z
    klientow oraz do tego ze na sali w jednym z komputerow byl photoshop ktorego
    jakis klient sobie zainstalowal .. na nic zdaly sie tlumaczenia ze glowne
    dokumenty dostali a te 2 drobiazgi wynikly z niedopatrzenia pracownika ...
    bezczelnie zabrali wszystkie komputery z kawiarni i pojechali .. Nie mieli
    zadnego nakazu ani dokumentu upowazniajacego ich do takich czynnosci a jeden
    z nich nie chcial sie nawet wylegitymowac .. PROSZE niech mi ktos powie czy
    to bylo zgodne z prawem , czy mozna odzyskac jakos ten sprzet i co z tym
    zrobic ?