  • 1. Data: 2006-04-24 06:56:56
    Temat: pakowanie zakupów w supermarketach przez harcerzy
    Od: "sKrzeK" <n...@N...SPAM>

    Czy ktoś z grupowiczów wie może jak wygląda problem dotyczący akcji które
    prowadzą harcerze w supermarketach???
    Polegają one na tym że harcerze pakują zakupy klientom sklepu, dostając w
    zamian czesto pieniadze.

    interesuje mnie jak wygląda kwestia ewentualnego opodatkowania zabranej
    kwoty, chodzi mi raczej o konkretne przepisy które to regulują.

    dodam jeszcze że harcerze nie sprzedają żadnych "cegiełek", a zebrane
    pieniądze to dobrowolne hmmm... darowizny??? wrzucane do skarbonek.

    --

    --==sKrzeK==--
    e-mail w ROT13:

  • 2. Data: 2006-04-24 19:58:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    sKrzeK wrote:
> [...]
    >
    > interesuje mnie jak wygląda kwestia ewentualnego opodatkowania zabranej
    > kwoty, chodzi mi raczej o konkretne przepisy które to regulują.

    kwota do 4 tyś z groszami jest zwolniona z podatku od darowizn.
    Więc wygląda tak, że studenci mogą zwinąć kasę w kieszeń i iść na cukierki.

  • 3. Data: 2006-04-25 07:17:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik witek napisał:

    > kwota do 4 tyś z groszami jest zwolniona z podatku od darowizn.
    > Więc wygląda tak, że studenci mogą zwinąć kasę w kieszeń i iść na cukierki.

    A gdzie Ty tu widzisz darowiznę? Jak do mnie przychodzi pan Kaziu
    naprawić kran w łazience i ja mu daję 100 PLN to też jest darowizna??

    pzdr

    Tomek

    Swietnie zdjecia do poogladania >>> http://link.interia.pl/f192b

  • 4. Data: 2006-04-26 11:22:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tomasz Staszewski napisał(a):

    > A gdzie Ty tu widzisz darowiznę? Jak do mnie przychodzi pan Kaziu
    > naprawić kran w łazience i ja mu daję 100 PLN to też jest darowizna??

    Nie, to jest działalność gospodarcza lub "szara strefa" zależnie od tego
    czy pan Kaziu to zgłosił gdzieś czy nie.
    Pierwsze nie budzi zastrzeżeń, drugie - sam sobie odpowiedz.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813