  • 1. Data: 2006-03-10 08:04:37
    Temat: pełna nazwa sc
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    załóżmy że mam DG o pełnej nazwie "Golenie Artur Nowak", zaś kolega ma
    DG o nazwie "Strzyżenie Mirosław Smutny".

    czy jeżeli założymy s.c. o nazwie Fryzjerstwo s.c, to pełną nazwą s.c
    będzie "Fryzjerstwo s.c Artur Nowak,Mirosław Smutny", czy też w nazwie
    mają być pełne nazwy naszych DG i będzie "Fryzjerstwo s.c. Golenie Artur
    Nowak i Strzyżenie Mirosław Smutny"?

    p. m.

  • 2. Data: 2006-03-18 10:22:05
    Temat: Re: pełna nazwa sc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Mar 2006, mvoicem wrote:

> [...]
    > "Fryzjerstwo s.c Artur Nowak,Mirosław Smutny", czy też w nazwie mają być
    > pełne nazwy naszych DG i będzie "Fryzjerstwo s.c. Golenie Artur Nowak i

    Hm... cisza... ;) dziwne!
    Ale przyznam że skreślenie zapisu iż S.C. jest przedsiębiorcą nie
    znalazło rzetelnego odbicia w korekcie przepisów.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)