  • 1. Data: 2006-03-10 00:03:58
    Temat: umorzenie oplat czynszowych PIT
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Mam problem dotyczacy rozliczenia osoby niepracujacej, bezrobotnego bez
    prawa do zasilku, ktorej ze wzgledu na sytuacje materialna gmina umorzyla
    niezaplacone oplaty czynszowe i ... z tego tytulu wystawila pit. Problemem
    jest to, ze czlowiek ten w ciagu roku nie osiagnal dochodow w ogole i tym
    bardziej nie ma z czego zaplacic, a podatek od umorzonej kwoty wynosi okolo
    2.000 zl. Jak to ugryzc, czy wykazac w pit i wnosic o umorzenie podatku czy
    co jeszcze mozna innego zrobic?

  • 2. Data: 2006-03-10 16:06:26
    Temat: Re: umorzenie oplat czynszowych PIT
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Użytkownik "Krzysiek(?)" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    Rozliczyć. Jak nie ma innych dochodów to 2000 jest za małym dochodem aby
    powstał podatek. Nie trzeba bedzie nikogo prosić o umorzenie bo poprostu
    podatek nie wystąpi a wobec urzędu będzie czysty. Pamietaj że US też
    dostanie ten pit który dostał podatnik.

    taxer

  • 3. Data: 2006-03-10 17:09:58
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Te prawie 2 tysiace to podatek jaki trzeba by zaplacic od kwoty umorzenia,
    umorzenie stanowi jedyny dochod czlowieka przez caly rok.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-11 14:37:59
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    > Witam
    > Te prawie 2 tysiace to podatek jaki trzeba by zaplacic od kwoty umorzenia,

    Źle przeczytałem
    sorki
    Więc trzeba będzie pisać z prośbą o umorzenie .

    taxer