  • 1. Data: 2003-03-04 12:37:07
    Temat: pieczatka na fv ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    Tak sobie dumam i dumam - czy pieczatka firmowa jest
    wymagana na wystawianych FV ?
    Jak dostaje FV np na stacji przy tankowaniu to nikt jakos
    nie pieczetuje jej pieczatka firmowa stacji :)
    Jak to jest?
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

  • 2. Data: 2003-03-04 13:22:25
    Temat: Re: pieczatka na fv ?
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymagana na wystawianych FV ?
    > Jak dostaje FV np na stacji przy tankowaniu to nikt jakos
    > nie pieczetuje jej pieczatka firmowa stacji :)
    Jeśli dane wystawcy są utrwalone to nie musi być pieczątki.

    Kuba

  • 3. Data: 2003-03-04 13:26:37
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Jeśli dane wystawcy są utrwalone to nie musi być pieczątki.

    Utrwalone tzn poprostu wyraznie drukiem napisane ?
    Wystawca - nazwa / dokladna siedziba / NIP.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

  • 4. Data: 2003-03-04 13:41:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 04-03-2003 14:26, Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:
    > Witam,

    > Utrwalone tzn poprostu wyraznie drukiem napisane ?
    > Wystawca - nazwa / dokladna siedziba / NIP.

    Nie ma w przepisach wymogu posiadania pieczątki w ogóle, a posługiwania
    sie nia w szczególności.

    Rozporządzenie MF mówi co ma sie znajdowac na fakturze, nie mówi jak
    należy te dane na fakturę nanosic, a więc może byc pieczątka, może byc
    recznie wpisane, wydrukowane, byle trawle - np. nie ołówkiem :-)
    Może byc nawet naplute, o ile trwale i czytelnie ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-03-04 13:47:24
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> wrote in message
> [...]
    > wymagana na wystawianych FV ?
    > Jak dostaje FV np na stacji przy tankowaniu to nikt jakos
    > nie pieczetuje jej pieczatka firmowa stacji :)

    Normalnie - mie ma wymogu "mania pieczatki"

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-03-04 14:10:03
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <b42aem$65n$4@atlantis.news.tpi.pl>, m...@e...com.pl says...
    > Nie ma w przepisach wymogu posiadania pieczątki w ogóle, a posługiwania
    > sie nia w szczególności.

    Ale ZUS mi juz trzy razy zwrocil wydruk z Platnika tylko podpisany, bez
    przybitej pieczatki :)

    K.

  • 7. Data: 2003-03-04 20:53:47
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    Dzieki Wam wszystkim :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

  • 8. Data: 2003-03-06 06:35:28
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Ale ZUS mi juz trzy razy zwrocil wydruk z Platnika tylko podpisany, bez
    > przybitej pieczatki :)

    Znajomemu dokladnie tak samo :) wiec ja wole sobie je tam stukac ...

    AndY

  • 9. Data: 2003-03-06 11:17:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 4 Mar 2003 13:37:07 +0100), "Adam
    Szendzielorz" <a...@N...pl> był(a) napisał(a):

    >Tak sobie dumam i dumam - czy pieczatka firmowa jest
    >wymagana na wystawianych FV ?

    Nie.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 10. Data: 2003-03-06 11:18:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 4 Mar 2003 15:10:03 +0100), Jakub Słocki
    <j...@s...net.nospam> był(a) napisał(a):

    >Ale ZUS mi juz trzy razy zwrocil wydruk z Platnika tylko podpisany, bez
    >przybitej pieczatki :)

    Zwróć się z pismem o podanie podstawy prawnej takiego działania.