  • 1. Data: 2007-12-17 19:53:57
    Temat: pisma od Urzędu Miasta
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Witam,

    dostałem dziś awizo z informacją, że mam do odbioru pismo w Urzędzie Miasta
    (w godz. 7.30 - 15.30)

    Muszę to odebrać? W awizo powołują sie na art 44 KPA i art 150 ordynacji
    podatkowej

    Art. 150. § 1. W razie niemoSności doręczenia pisma w sposób wskazany w art.
    148 § 1 lub

    art. 149:

    2) pismo składa się na okres 14 dni w urzędzie gminy (miasta) - w przypadku
    doręczania pisma

    przez pracownika organu podatkowego lub przez inną upowaSnioną osobę.

    Po upływie terminu doręczenie zostanie uznane za dokonane.

    Dla mnie to jakaś kpina. Niby urząd, a nie wiedzą do czego służy Poczta
    Polska.

    Tomek

  • 2. Data: 2007-12-17 21:42:40
    Temat: Re: pisma od Urzędu Miasta
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Tomek pisze:
    > Dla mnie to jakaś kpina. Niby urząd, a nie wiedzą do czego służy Poczta
    > Polska.

    do czego?

    KG

  • 3. Data: 2007-12-17 22:29:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > do czego?

    Poczta Polska służy do gubienia przesyłek.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 4. Data: 2007-12-17 22:54:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Johnson,

    > Poczta Polska służy do gubienia przesyłek.

    E, tam. Przeprowadzili reorganizację, powstały jakieś centra - CSP
    (Centru Sieci Pocztowej, CUP (Centrum Utylizacji Przesyłek) itd.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2007-12-17 23:01:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > E, tam. Przeprowadzili reorganizację, powstały jakieś centra - CSP
    > (Centru Sieci Pocztowej, CUP (Centrum Utylizacji Przesyłek) itd.

    Ostatnio zastanawiałem się dlaczego przesyłka Warszawa-Łódź idzie przez
    Toruń ... (na przesyłce była pieczątka "Toruń 2").

  • 6. Data: 2007-12-18 00:10:48
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > do czego?

    Nie wiesz? Chcesz coś komuś doręczyć to wkładasz to do koperty, oblizujesz
    znaczek (trzeba wiedziec, z której strony), przyklejasz go i oddajesz całość
    na poczcie.
    Później facet od noszenia listów przynosi Ci to do domu. Jak Cie nie ma to
    zostawia awizo, idziesz na pocztę i se odbierasz to cuś. RÓŻNICA POLEGA NA
    TYM, ZE POCZTA JEST NA KAŻDYM ROGU A JAKIŚ GÓWNIANY URZĄD JEST JAK MATKA
    (MATKA JEST TYLKO JEDNA). No i ustawa reguluje godziny otwarcia placówek
    pocztowych i można uznać, że są to rozsądne godziny. URZĄT zamykają o 15.30.

    To się chyba nazywa TANIE PAŃSTWO, oszczędzaja na znaczkach, to co
    oszczędzili wydają na kolesia zatrudnionego po znajomości do noszenia
    listów. A biedny obywatel bierze urlop i zapierdala po okienkach.

  • 7. Data: 2007-12-18 00:14:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Tomek pisze:

    > To się chyba nazywa TANIE PAŃSTWO,

    Taniej by było, jakby mieszkający w pobliżu urzędnik US dokonał
    "dostarczenia pisma na drzwi" ... przykłada wezwanie i przybija
    gwoździami.

    6008

  • 8. Data: 2007-12-18 00:43:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Poczta Polska służy do gubienia przesyłek.

    oraz do okradania przesyłek lub kradzenia przesyłek.

  • 9. Data: 2007-12-18 00:48:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > Nie wiesz? Chcesz coś komuś doręczyć to wkładasz to do koperty, oblizujesz
    > znaczek (trzeba wiedziec, z której strony), przyklejasz go i oddajesz całość
    > na poczcie.

    Idealista.

    > Później facet od noszenia listów przynosi Ci to do domu.

    Albo nigdy nie przynosi, bo albo zgubili albo zepsuli.

    Jak Cie nie ma to
    > zostawia awizo.

    Raczej spuszcza z mostu do rzeki. Albo zostawia awizo nawet wtedy jak
    stoje za jego plecami (autentyczne!).

    >, idziesz na pocztę i se odbierasz to cuś.

    Najpierw musisz się zwolnić z pracy bo po pracy musisz odstać 3 godziny
    w kolejce, żeby się dowiedzieć, że listonosz jeszcze nie przyszedł i
    listu nie przyniósł więc trzeba przyjść jutro, a jutro się dowiadujesz,
    że listu nie mogą znaleźć i musza zapytać sie listonosza.

    RÓŻNICA POLEGA NA
    > TYM, ZE POCZTA JEST NA KAŻDYM ROGU

    To wy chyba macie tylko jeden róg na tej dziurze.

    > A JAKIŚ GÓWNIANY URZĄD JEST JAK MATKA
    > (MATKA JEST TYLKO JEDNA). No i ustawa reguluje godziny otwarcia placówek
    > pocztowych i można uznać, że są to rozsądne godziny. URZĄT zamykają o 15.30.

    A pocztę o 17. Różnica jak dla mnie żadna.

  • 10. Data: 2007-12-18 08:05:27
    Od: "Michas" <n...@g...com>

    > A pocztę o 17. Różnica jak dla mnie żadna.

    Kaj ty mieszkasz?? U mnie o 20.00..