  • 11. Data: 2007-12-18 08:15:16
    Temat: Re: pisma od Urzędu Miasta
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    Tomek pisze:
> [...]
    Temat poczty już został załatwiony w okolicznych postach :>

    > Nie wiesz? Chcesz coś komuś doręczyć to wkładasz to do koperty, oblizujesz
    > znaczek (trzeba wiedziec, z której strony), przyklejasz go i oddajesz całość
    > na poczcie.
    No to chłopie Ty klej zażywasz :-P
    <ciach>
    > (MATKA JEST TYLKO JEDNA). No i ustawa reguluje godziny otwarcia placówek
    > pocztowych i można uznać, że są to rozsądne godziny. URZĄT zamykają o 15.30.
    A niekoniecznie i nie wszędzie o 15:30. Jak jest taki problem to
    zorganizować się i petycję do burmistrza. Jeden dzień w tygodniu niech
    popracują np. 9-17 ;)
    > To się chyba nazywa TANIE PAŃSTWO, oszczędzaja na znaczkach, to co
    > oszczędzili wydają na kolesia zatrudnionego po znajomości do noszenia
    > listów. A biedny obywatel bierze urlop i zapierdala po okienkach.
    Biedny Obywatelu,
    a skąd wiesz jaka jest skala tych doręczeń ? A może to tysiące sztuk?
    Załóżmy, że jest to tylko 300 szt (podatki). w skali Twojego miasta =>
    5,6x300=1680. Dodatkowo pewnie to wykonuje oddelegowany pracownik w
    ramach wynagrodzenia, które i tak pobiera ewentualnie. A jeśli w ogóle
    nie korzystają z poczty w obrębie miasta to dorzuć jeszcze z drugie 300
    innych pism i już masz oszczędności te 3000zł. Dodatkowo często
    doręczający to ludziki na zleceniu w taki przypadku, za naprawdę
    śmieszne pieniądze.
    Więc powiedz mi teraz czy sprawdziłeś przed uwywnętrznianiem się jakie
    są fakty? Czy tylko postanowiłeś sobie ulżyć dla zasady, że
    administracja jest be?

    --
    ZauraK

  • 12. Data: 2007-12-18 23:56:03
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    > Więc powiedz mi teraz czy sprawdziłeś przed uwywnętrznianiem się jakie są
    > fakty? Czy tylko postanowiłeś sobie ulżyć dla zasady, że administracja
    > jest be?

    BUHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH zadzwoniłem dzisiaj do nich, stwierdzili, że
    skoro nie mam czasu to wyslą mi to pocztą. Moim zdaniem kretyni.

  • 13. Data: 2007-12-19 19:36:01
    Od: z...@w...pl (wowes)

    Powyższa dyskusja tak naprawde nic nie wyjaśniła. Tomek zapytał, dlaczego
    nakazali Mu odebrać pismo osobiście z urzędu. Każdy szpanował swoja
    elokwencją ale nikt nie odpowiedział co motywowało urzędnika do tego
    chwytu. Bo to jest chwyt mający zaoszczędzić urzędowi kasy na znaczki.List
    polecony z potwierdzeniem odbioru kosztuje 6zł10gr. Urząd moze wysyłać
    dziennie 50 listów razy 265 dni roboczych srednio to rocznie ponad 80
    tys.Od lat mamy problem z pomysłami na tanie państwo przez każdą
    ekipę,która dorwie sie do koryta i molestują budżetówkę za każdy grosz.
    Poza tym list może być nieodebrany i problem narasta. 95% narodu bierze
    rower lub golfa1 i grzeje do biura bo ma zakodowane,że urzędnik to
    hospodar bezlitosnyj. Obywatel odbierze za darmo,pokwituje i sprawa
    załatwiona. A urzędnik ma wyniki. Chyba to logiczne. Tomek jest w tych 5%
    ludzi asertywnych,którzy tak naprawdę nadają sie do Uni i zrobił tak jak
    np. Belg. Olał rozkaz bo urząd jest sługą narodu za nasze podatkową kasę.
    Brawo Tomek.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 14. Data: 2007-12-20 07:16:49
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    Tomek pisze:
    > BUHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH zadzwoniłem dzisiaj do nich, stwierdzili, że
    > skoro nie mam czasu to wyslą mi to pocztą. Moim zdaniem kretyni.
    Każą przyjechać - masz z tym problem.
    Wyślą pocztą (zgodnie z zasadą urząd dla obywatela) - to wyzywasz od
    kretynów...
    To o co Ci chodzi ? Lepiej żeby sie upierali przy swoim i żebyś musiał
    się udać do urzędu.
    --
    ZauraK

  • 15. Data: 2007-12-20 12:07:05
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia 19 Dec 2007 20:36:01 +0100, wowes napisał(a):

> [...]
    > ekipę,która dorwie sie do koryta i molestują budżetówkę za każdy grosz.
    > Poza tym list może być nieodebrany i problem narasta.

    Niestety nadal poczta jest tańsza, niż zatrudnienie własnego doręczyciela.
    Jeden doręczyciel przy takiej ilości listów może stać się nieskuteczny
    przyczyn czysto technicznych (na przykładzie dzielnicy Warszawy takiego
    Ursynowa czy Białołęki)
    Własny doręczczyciel sprawdzić się może w 50 tysięcznym miasteczku

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-20 13:02:12