  • 1. Data: 2007-02-26 17:10:51
    Temat: pit 11 - jedno pytanie
    Od: "szymek" <s...@u...com.spam>

    witam,

    mam pytanie odnosnie tego pit`a ktore otrzymuje sie od pracodawcy.
    sprawa ma sie konkretnie ubezpieczenia zdrowotnego

    prowadzac dzialalnosc gospodarcza i samemu odprowadzajac skladki, kwota za
    rok 2006r. przy zdrowotnym byla 23279,16 * 8,75% = odprowadzone do ZUS, oraz
    23279,16 * 7,75% = 1804,13zl - odliczone od podatku.

    jak traktowac skladke zdrowotna zamieszczona w pit 11 ktory dostalo sie od
    pracodawcy ?, taka kwote przepisac na deklaracje czy tez nastepuje jakies
    przeliczenia jak w przypadku DG ?

    dziekuje za odp,

    w/w problem jest jedynym problemem odnosnie rozliczenia za ubiegly rok, wiec
    nie bede korzystac z biura rachunkowego.

    Pozdrawiam
    szymek

  • 2. Data: 2007-02-26 18:06:56
    Temat: Re: pit 11 - jedno pytanie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szymek <s...@u...com.spam> w

    > jak traktowac skladke zdrowotna zamieszczona w pit 11 ktory dostalo sie od
    > pracodawcy ?, taka kwote przepisac na deklaracje czy tez nastepuje jakies
    > przeliczenia jak w przypadku DG ?

    Spojrzeć jakie art/par są obok kwoty wymienione, odszukać w ustawie... [1]

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-02-27 06:15:13
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szymek" <s...@u...com.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawcy ?, taka kwote przepisac na deklaracje czy tez nastepuje jakies

    Składka zdrowotna w PIT-11 jest już składką do odliczenia. Nie trzeba jej
    przeliczać, bo to już jest 7,75% podstawy.
    MB

  • 4. Data: 2007-02-27 07:18:36
    Od: "szymek" <s...@u...com.spam>

    Użytkownik "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Składka zdrowotna w PIT-11 jest już składką do odliczenia. Nie trzeba jej
    > przeliczać, bo to już jest 7,75% podstawy.
    > MB

    dziekuje za konkretna odpowiedz, przepisuje zywcem :)

    Pozdrawiam
    szymek