  • 1. Data: 2004-02-24 13:59:02
    Temat: pit 37 wspolne rozliczenie małzonkow
    Od: jaro<j...@r...pl>

    Mam pytanie.
    Zawiesiłem dzialalnosc w 2001r(ryczalt ewindencjonowany),w tym roku
    chcialem wspolnie z żoną rozliczyc rok2003,a urzedniczka w skarbowym
    powiedziala mi ze nie moge,gyz wedlug ustawy dzialalnosc ta caly czas
    funkcjonuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-24 14:39:54
    Temat: Re: pit 37 wspolne rozliczenie ma3zonkow (was: pit 37 wspolne rozliczenie małzonkow)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    24 Feb 2004 13:59:02 GMT, na pl.soc.prawo.podatki, jaro napisał(a):

> [...]
    > chcialem wspolnie z żoną rozliczyc rok2003,a urzedniczka w skarbowym
    > powiedziala mi ze nie moge,gyz wedlug ustawy dzialalnosc ta caly czas

    I niesty ma rację.
    --
    Mieczysław

    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm

  • 3. Data: 2004-02-24 17:07:05
    Temat: Re: pit 37 wspolne rozliczenie małzonkow
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "jaro" napisał:

> [...]
    > chcialem wspolnie z żoną rozliczyc rok2003,a urzedniczka w skarbowym
    > powiedziala mi ze nie moge,gyz wedlug ustawy dzialalnosc ta caly czas

    Trzeba było zlikwidować w 2001 lub 2002, to za 2003 rozliczyłbyś się z zoną.
    Działalność zawieszona to nie jest działalność zlikwidowana. O to Pani
    Urzędniczce chodziło.

    pozdrawiam
    sia_ka