  • 1. Data: 2004-02-24 11:11:45
    Temat: KUP ? A wydatki 1osobowego przedsiębiorcy :)
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Witam,
    Pracuję przy komputerze i w związku z tym sam muszę sobie sobie organizować 5
    minutowe przerwy co godzinę na trening oczu.
    I w związku z tym pytanie czy mogę wrzucić w koszt zakupu okularów?
    Jedne już mam - to będą drugie służbowe :)

    I jak można traktować wydatki typu kawa, czajnik do kawy, kubek do kawy, etc
    dotyczące podnoszenia komfortu pracy :).
    Jak jest wówczas z VATem ?

    Z góry dzięki za informacje
    Pozdr.
    NF