  • 1. Data: 2006-03-18 19:59:29
    Temat: pit 5L/strata za luty
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Czy w przypadku straty w pit 5L,odejmuje sie jeszcze społeczne a pozniej
    zdrowotne?powiększając stratę i zwiększając zwrot podatku?jakoś nie umiem
    sie skupić,a i czy 5L liczy się narastająco?
    pozdarwiam ania

  • 2. Data: 2006-03-19 10:59:34
    Temat: Re: pit 5L/strata za luty
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozdarwiam ania
    >
    > Składki na ubezpieczenie społeczne odejmuje sie od dochodu, nie od
    straty.Tak samo ubezpieczenie zdrowotne-odejmujesz od podatku , jesli on
    jest, jesli nie ma nie masz od czego odjac.A PIT-5L nzrastająco.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2006-03-19 12:09:28
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik <g...@n...pl> napisał w wiadomości

    > straty.Tak samo ubezpieczenie zdrowotne-odejmujesz od podatku , jesli on
    > jest, jesli nie ma nie masz od czego odjac.A PIT-5L nzrastająco.

    Bardzo dziękuję::)zakodowałam,pozdrawiam ania