  • 1. Data: 2006-05-23 15:01:30
    Temat: pit 8c
    Od: "pannafontanna" <f...@b...pl>

    z uczelni otrzymalam pit 8c
    w pozycji rodzaj przychodu jest wpisane: ryczałt mieszkaniowy wypłacony poza
    stypendium
    doktoranckim- jest to po prostu stypendium mieszkaniowe (jestem zameldowana
    w innym miescie niz uczelnia i z tego tytulu, wg. regulaminu szkoly,
    przysluguje mi takie stypendium)

    czy podlega to opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osob fizycznych?
    wypłacajacy podatku nie potracil, czy mam ujac to w rozliczeniu rocznym?

  • 2. Data: 2006-05-23 18:58:11
    Temat: Re: pit 8c
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net>

> [...]
    > czy podlega to opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osob fizycznych?
    > wypłacajacy podatku nie potracil, czy mam ujac to w rozliczeniu rocznym?

    wg mojej wiedzy tak