  • 1. Data: 2006-05-23 12:03:40
    Temat: Dobre biuro rachunkowe we Wrocławiu
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Szukam biura rachunkowego we Wrocławiu, które poprowadzi sp. z o.o.
    Chciałabym żeby było po pierwsze porządne (to znaczy żeby trzymało porządek w
    papierach - widziałam już biura rachunkowe, gdzie dokumenty leżały na kupkach
    w pomiętych teczkach w różnych kątach pokoju), a po drugie żeby było
    nowoczesne, tzn żeby mieli doświadczenie w transakcjach unijnych, była
    możliwość elektronicznej wymiany danych - typu dane klientów, faktury
    zakupowe, itd, liczę na zniżkę z tego tytułu :-)
    No i musi być kompetentne ale o tym chyba nie muszę pisać :-)

    Majka

  • 2. Data: 2006-05-23 12:20:50
    Temat: Re: Dobre biuro rachunkowe we Wrocławiu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żeby było po pierwsze porządne
    > żeby było nowoczesne, żeby mieli doświadczenie w transakcjach unijnych

    Jak już znajdziesz, to daj znać.
    Też się tam przeniosę.

  • 3. Data: 2006-05-23 12:45:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ,

    Tuesday, May 23, 2006, 2:03:40 PM, you wrote:

> [...]
    > zakupowe, itd, liczę na zniżkę z tego tytułu :-)
    > No i musi być kompetentne ale o tym chyba nie muszę pisać :-)

    Zapomniałaś napisać 'tanie' ;-P

    Ale to już chyba tylko w Erze... (NMSP)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2006-05-23 12:57:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Zapomniałaś napisać 'tanie' ;-P
    >
    > Ale to już chyba tylko w Erze... (NMSP)

    I jeszcze szybkie ;)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2006-05-23 20:42:12
    Od: "Barbara Karwowska" <e...@N...gazeta.pl>

    <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Majka
    >
    > Hej, tak się składa, że pracuję w takim biurze :-)
    Mamy grono zadowolonych klientów, między innymi spółki z o.o.
    Jeżeli chodzi o transakcje zagraniczne, to mamy duże doścwiadczenie zarówno w
    obrocie unijnym (WNT i WDT), jak również w eksporcie i imporcie.

    Nasza siedziba znajduje się na Aleji Kasztanowej (Krzyki,okolice W.Ciśnień),
    jeżeli jesteś zainteresowana chętnie prześlę Ci naszą ofertę :)

    Pozdrawiam,
    Magda Matejkowska
    tel.: 608 409 509

  • 6. Data: 2006-05-23 20:43:50
    Od: "Barbara Karwowska" <e...@N...gazeta.pl>

    cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak już znajdziesz, to daj znać.
    > Też się tam przeniosę.

    Zapraszam do mnie do biura :)

  • 7. Data: 2006-05-24 07:18:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 May 2006, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zapomniałaś napisać 'tanie' ;-P

    Nie, bo wtedy pytałaby o dwa biura ;) - wszystko ma swoją cenę.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)