  • 1. Data: 2006-02-21 20:23:45
    Temat: pit-d - odliczenia ktore nie znalazly pokrycia w latach ubiegłych
    Od: domin <n...@d...maupa.aonet.pl>

    Cześć
    mam takie pytanie bo siedzę i glowię się nad pitem D
    do 2004 roku oszczedzalam w kasie mieszkaniowej i uzbierala sie kwota 45
    tys i kupilam mieszkanie
    w pit 37 wykazalam kwote do odliczenia w latach nastepnych 5 tys

    i moje pytanie odnośnie pit D
    odliczenia ktore nie znalzly pokrycia w dochodzie - rozumiem ze wpisuje
    te 5 tys które chce sobie odliczyć
    i wszystko byloby oki gdyby nie to ze do zwrotu mam mniej niz zaliczka
    pobrana przez platnika
    czy ja dobrze wpisalam wszystkie kwoty?
    Angelika