  • 1. Data: 2006-02-21 18:26:06
    Temat: Nadplata podatku a 1% dla Organizacji Pożytku Publicznego (?)
    Od: "K" <n...@s...pl>

    jesli mam nadplata podatku (zwrot)
    to moge w ogole przeznaczyc ten 1% dla Organizacji Pożytku Publicznego?
    /to wtedy bedzie 1% od czego?
    /w ogole mogliby to uproscic :)

  • 2. Data: 2006-02-21 18:39:53
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    K napisał(a):
    > jesli mam nadplata podatku (zwrot)
    > to moge w ogole przeznaczyc ten 1% dla Organizacji Pożytku Publicznego?

    tak

    > /to wtedy bedzie 1% od czego?

    od kwoty wpisana w rubryke 110 pit37

    > /w ogole mogliby to uproscic :)

    mogliby

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 3. Data: 2006-02-24 19:24:29
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > od kwoty wpisana w rubryke 110 pit37

    oki,
    mam tam 0 - tzn. ze ten caly cyrk o 1% mnie nie dotyczy;
    tak czy siak naprawde mogliby to urposcic :(.
    i nawet wiem jak :),
    hm... chyba zostane politykiem :)