  • 1. Data: 2008-07-08 20:44:36
    Temat: pit23 ?
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Witam
    Parę dni temu sprzedałem mieszkanie (rynek wtórny), które kupiłem 2 lata temu na
    kredyt hipoteczny. Jeden przelew (spłata hipoteki) idzie do mojego banku a drugi
    (róznica od ceny sprzedaży) na moje konto.
    Wiem, że mam 2 tygodnie od daty aktu notarialnego na poinformowanie urzędu
    skarbowego o chęci zainwestowania forsy na zakup nowego mieszkania - do 2 lat.
    W jakiej formie informuje o tym urząd? Czy wystarczy zwykłe pisemko czy trzeba
    wypełnić też PIT23? Jednocześnie zmieniłem (co oczywiste) adres zameldowania.
    Dowód odbieram za miesiąc i wtedy też dostarczę NIP3 do urzędu.
    Jak to wszystko powiązać w logiczną całość i jak wygląda ta procedura?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl