  • 1. Data: 2006-04-20 14:10:14
    Temat: pit4 i pit5 z rachunku niefirmowego
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    witam

    zagapiłem się i zapomniałem przelać z konta niefirmowego na firmowe
    kwoty potrzebnej na pit4 i pit5. Czy wielka tragedia się stanie jeżeli
    w/w przelewy zrobię z konta niefirmowego?

    Chodzi mi głównie o np. bliższe zainteresowanie organów skarbowych tym
    kontem itd....

    p. m.

  • 2. Data: 2006-04-20 14:14:42
    Temat: Re: pit4 i pit5 z rachunku niefirmowego
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    mvoicem wrote:

> [...]
    > w/w przelewy zrobię z konta niefirmowego?
    >
    > Chodzi mi głównie o np. bliższe zainteresowanie organów skarbowych tym

    Od tej strony nie ma znaczenia.
    PIT-5 bez problemu. Bo to tak naprawdę nie jest "firmowe"
    PIT-4. Pytanie czy regulamin rachunku nie zakazuje płatności z tytułu
    DG. Jeśli tak to bank może np nie wykonac przelewu albo zamknąć
    rachunek.