  • 1. Data: 2002-03-08 09:55:44
    Temat: planowany wskaźnik inflacji
    Od: "Agnes" <a...@k...net.pl>

    Witam!!

    Proszę o informację w jakich przepisach prawnych znajdę planowany wskaźnik
    inflacji na rok 2002. Czy w ogóle takie przepisy są ,może jeszcze nie
    uchwalone?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-08 10:24:34
    Temat: Re: planowany wskaźnik inflacji
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Fri, 8 Mar 2002 08:55:44 -0100, "Agnes" <a...@k...net.pl> wrote:

    >Proszę o informację w jakich przepisach prawnych znajdę planowany wskaźnik
    >inflacji na rok 2002. Czy w ogóle takie przepisy są ,może jeszcze nie
    >uchwalone?

    W ustawie budżetowej: www.sejm.gov.pl

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-03-08 17:28:11
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Sławomir Dšbrowski wrote:

    > W ustawie budżetowej: www.sejm.gov.pl

    A własnie. Czy ustawa budżetowa juz jest uchwalona?
    Bo dopiera po jej ogłoszeniu mogę podnieśc sobie stawkę wynagrodzenia
    biegłego. Stawka z poprzedniego roku już mi sie nie podoba :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl