  • 1. Data: 2006-04-30 07:27:39
    Temat: platnosc do US z konta internetowego
    Od: maciek <m...@s...pl>

    Witam,
    Slyszalem, ze nie nalezy placic naleznego podatku z konta internetowego
    (ROR), bo w razie kontroli US wymaga kwitka z podpisem i pieczatka, a
    taka adnotacja jak 'Dokument elektroniczny, nie wy maga podpisu' nie
    jest dla niego nic wart. Czy to prawda? Jesli tak to jak najlepiej,
    najtaniej i najszybciej zaplacic podatego do rocznego rozliczenia?
    Maciek

  • 2. Data: 2006-04-30 08:21:17
    Temat: Re: platnosc do US z konta internetowego
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

> [...]
    > niego nic wart. Czy to prawda? Jesli tak to jak najlepiej, najtaniej i
    > najszybciej zaplacic podatego do rocznego rozliczenia?

    Mozesz spokojnie zaplacic z kazdego konta, na poczcie, w kasie urzedu.

    Zawsze place przez mBnak lub Multibank wszystkie nalezne Panstwu kwoty
    (wrrrr): vat, pit, zus i nigdy nikt mi tego nie kwestionowal w w/w urzedach,
    gdy okazywalem wydruk z mBanku czy Multibanku nap. zeby uzyskac
    zaswiadaczenie z zus o niezaleganiu, bo oni tam mają jakis 2 tygodniowy
    odstep od platnosci do uwidocznienia platnosci na koncie platnika.

  • 3. Data: 2006-05-03 20:57:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Apr 2006, maciek wrote:

    > Slyszalem, ze nie nalezy placic naleznego podatku z konta internetowego
    > (ROR), bo w razie kontroli US wymaga kwitka z podpisem i pieczatka,

    Niedawno Maddy pytała o coś w stylu "słyszałem", to tym razem ja
    spytam: GDZIE słyszałeś? ;)

    Popatrz na to tak: robisz wydruk i podpisujesz (w sumie "za zgodność").
    W razie czego jesteś winien fałszerstwa dokumentu...
    IMO US się zgłosi jak kwota *nie wpłynie* - odnoszę wrażenie że oni
    jednak ksiegują kto, co i kiedy wpłacił ;)
    FYI: płacę niemal wszystkie należności z konta interneowego.
    Raz się obawiałem jak się skończy - przeoczyłem płatność dla
    zakładu elektroenergetycznego i chcieli "kwitka".
    Ale nikt nigdy takiego "kwitka" mi nie podważył.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-05-04 09:05:10
    Od: maciek <m...@s...pl>

    Dzieki, zapytalem w swoim US i pani tez powiedziala, ze nie ma problemow.
    A gdzie slyszalem? No, jedna pani drugiej pani:)