  • 1. Data: 2008-06-02 08:28:42
    Temat: płatność za dostęp do forum
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    prowadzę płatne forum - opłata niewielka roczna
    forum jest branżowe - skupia ludzi pracujących w jednej branży
    nie ma żadnego stowarzyszenia - jest normalna DG

    przyjąłem pieniądze - chce wystawić rachunki (nie jestem jeszcze w vat)
    i dziś jedna dziewczyna mi mówi, że

    " z tego co sprawdzałam członkostwo w grupach nieobowiązkowych w koszty
    wrzucone byc nie może..........a płatność za forum chyba tym będzie"

    jeśli tak rzeczywiście jest - czy można potraktować taką usługę jako np.
    reklama w internecie ? i wtedy na rachunkach pisałbym "usługi internetowe -
    reklama na www.xxx.pl"

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-03 20:30:14
    Temat: Re: płatność za dostęp do forum
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > jeśli tak rzeczywiście jest - czy można potraktować taką usługę jako np.
    > reklama w internecie ? i wtedy na rachunkach pisałbym "usługi

    Dostęp do branżowej bazy wiedzy.
    Bo chyba tak można traktować forum.