  • 1. Data: 2008-06-01 18:36:08
    Temat: proste pytanie o forme opodatkowania
    Od: "lamer" <m...@p...fm>

    Czy do nowo zakladanej firmy (spolka jawna ) potrzebna jest osobna
    deklaracja formy opodatkowania czy robi sie to w formularzu NIP-2? jesli
    potrzebna czy moze ktos podac jakis wzor takiej deklaracji?

  • 2. Data: 2008-06-02 06:30:08
    Temat: Re: proste pytanie o forme opodatkowania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    lamer pisze:
    > Czy do nowo zakladanej firmy (spolka jawna ) potrzebna jest osobna
    > deklaracja formy opodatkowania czy robi sie to w formularzu NIP-2?

    A znalazłeś tam miejsce na taka informację???

    > potrzebna czy moze ktos podac jakis wzor takiej deklaracji?

    Spółka jawna nie ma "formy opodatkowania", jedyne co ma to rodzaj ksiąg.
    Formę opodatkowania wybiera każdy wspólnik osobno.

    No chyba że nie chodzi ci o podatek dochodowy. Nie napisałeś o jaki
    podatek chodzi więc sobie ekstrapolowałam :)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-06-02 08:14:53
    Od: "lamer" <m...@p...fm>

    Chodzi mi o wybor: Ryczałt ewidencjonowany, podatkowa księga przychodów i
    rozchodów lub pełna księgowość. Czy do tego jest potrzebna osobna
    deklaracja?

  • 4. Data: 2008-06-04 13:53:04
    Od: "..:: mAnDeLbRoT ::.." <m...@a...w.stopce.pl>

    lamer wrote:
    > Chodzi mi o wybor: Ryczałt ewidencjonowany, podatkowa księga przychodów
    > i rozchodów lub pełna księgowość. Czy do tego jest potrzebna osobna
    > deklaracja?

    Tak, potrzebna jest osobna deklaracja. Nie ma w zasadzie określonego
    wzoru takiego pisma, ale możesz w Internecie znaleźć przykłady tego
    jednego zdania, które trzeba w nim zawrzeć.

    pozdrawiam
    --
    ...:: mAnDeLbRoT ::..
    mandelbrot zawijasek :) tlen kropka pl