  • 1. Data: 2002-07-11 14:42:32
    Temat: płatność zagraniczna - podatek
    Od: "duzy_kot" <d...@i...pl>

    Witam,

    Zrobiłem serwis www dla zagranicznej firmy (czechy).
    Była to umowa taka jak polska UoD z przeniesieniem praw autorskich (nie mam
    DG).
    Praca przyjęta, kasa przelana.
    I właśnie - jak się z tego rozliczyć z US ? Czy muszę teraz składać jakieś
    deklaracje i wpłacać zaliczki ? Czy dopiero uwględnić to w zeznaniu rocznym
    ? Zaliczka na podatek nie została pobrana - dostałem całą kwote na którą
    była umowa.

    pozdr,

    duzy_kot

  • 2. Data: 2002-07-18 22:51:49
    Temat: Re: płatność zagraniczna - podatek
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik duzy_kot <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agk614$ap7$...@n...tpi.pl...
> [...]
    rocznym
    > ? Zaliczka na podatek nie została pobrana - dostałem całą kwote na którą

    Powini w czechach podatek pobrać. Poza tym powinni dac Ci jakieś rozliczenie
    na koniec roku, w którym napisane by był przychód i ewentualny podatek lub
    brak jego (może za mała kwota?) Ty nie płacisz podatku tylko pracodawca, nic
    tez teraz nie składasz.
    Musisz za to uwzględnić ten przychód w zeznaniu rocznym, w przeliczeniu na
    złote.
    Możesz więcej przeczytać o tym na moim FAQ (adres w podpisie) w dziale
    "inne"

    WS

    --
    My ICQ # 131633151