  • 1. Data: 2007-10-12 10:27:30
    Temat: płyn do chłodnicy
    Od: mk <n...@j...pl>

    Witam

    MAM jednoosobową DG, KPiR, VAT, prowadzę kilometrówkę, samochód prywatny
    nie wprowadzony do firmy.

    Zakup płynu do chłodnicy + usługa wymiany wrzucana jest netto w koszty
    do kilometrówki tam gdzie i paliwo, VAT-u nie odliczam, dobrze myślę?

    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2007-10-12 11:50:31
    Temat: Re: płyn do chłodnicy
    Od: " and" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mk <n...@j...pl> napisał(a):

    > Zakup płynu do chłodnicy + usługa wymiany wrzucana jest netto w koszty
    > do kilometrówki tam gdzie i paliwo, VAT-u nie odliczam, dobrze myślę?

    Netto w koszty pamietajac o limitach z kilometrowki, VAT jak najbardziej
    odliczasz (oprocz paliwa)

    Pozdrawiam

    and

  • 3. Data: 2007-10-12 11:52:58
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    and <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Netto w koszty pamietajac o limitach z kilometrowki, VAT jak najbardziej
    > odliczasz (oprocz paliwa)

    Dodam tylko, ze paliwo brutto w koszty.

    pozdrawiam

    and