  • 1. Data: 2007-10-11 21:09:37
    Temat: WISP - kasa fiskalna
    Od: "Kowal" <l...@p...fm.fm>

    Witam!
    Prowadzę działalność związaną ze sprzedażą usług dostępu do internetu (PKWiU
    64.20.1). Moimi klientami w 90% są osoby fizyczne nie prowadzące
    działalności gospodarczej. Za miesiąc mój obrót wyniesie 40000 zł
    (zaczynałem działalność w 2005 roku). Nie sprzedaję nic oprócz dostępu do
    sieci (żadnych płyt CD, komputerów etc). Od klientów ściągam abonament
    zarówno w formie przelewu jak i gotówki (wtedy wystawiam KP). Pytanie czy
    mam zakładać kasę fiskalną czy nie?

    Pozdro
    Kowali

  • 2. Data: 2007-10-11 21:20:07
    Temat: Re: WISP - kasa fiskalna
    Od: "Kowal" <l...@p...fm.fm>

    Użytkownik "Kowal" <l...@p...fm.fm> napisał w wiadomości

    Doprecyzuję nieco pytanie.
    W Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 25 czerwca 2007 w sprawie kas
    rejestrujących par. 1 pkt 1. pisze że usługi telekomunikacyjne są zwolnione
    z obowiązku ewidencjonowania do 31 grudnia 2007. Interesuje mnie czy
    zwolnienie to dotyczy również podmiotów które przekroczyły magiczny próg 40
    tys zł obrotu.

    Pozdrawiam

    Kowali

  • 3. Data: 2007-10-11 21:31:06
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Oct 2007 23:20:07 +0200, Kowal napisał(a):

> [...]
    > z obowiązku ewidencjonowania do 31 grudnia 2007. Interesuje mnie czy
    > zwolnienie to dotyczy również podmiotów które przekroczyły magiczny próg 40

    Dotyczy :)

    Zerknij proszę do § 3, ust. 1 pkt 1 tegoż rozporządzenia - to Twoje
    zwolnienie.

    Masz za to inne ogranicznie, niż te 40 tys., mianowicie udział obrotów z
    tytułu tej sprzedaży w poprzednim roku podatkowym, w obrotach ogółem, musi
    być wyższy niż 70%.

    I wsio :)

    --
    Pozdrawiam,