  • 1. Data: 2007-10-12 07:38:09
    Temat: Ktory podatek i czy? Sprzedaz nieruchomosci
    Od: y...@w...pl

    Witam

    Chce sprzedac mieszkanie i juz sam nie wiem ile i czy mam zaplacic
    podatek po sprzedazy ze wzgledu na moja sytuacje.

    - Mieszkanie kupilem w 2003 roku
    - Caly czas jestem tam zameldowany

    1. Wg starej ustawy nie minelo 5 lat wiec powinienem zaplacic 10% od
    pieniedzy otrzymanych za sprzedaz
    2. Wg nowej ustawy powinienem zaplacic 19% od roznicy miedzy cena
    kupna a sprzedazy
    3. Jednak nowa ustawa mowi ze jezeli jest sie zameldowanym 12 miesiecy
    to jest sie zwolnionym od placenia podatku

    Jak to wlasciwie jest ?

  • 2. Data: 2007-10-13 10:42:29
    Temat: Re: Ktory podatek i czy? Sprzedaz nieruchomosci
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl>

    Użytkownik <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > 3. Jednak nowa ustawa mowi ze jezeli jest sie zameldowanym 12 miesiecy
    > to jest sie zwolnionym od placenia podatku

    Skoro kupiłeś w czasie obowiązywania starej ustawy to ona Cię obowiązuje:
    nie mineło 5 lat i należy się 10% podatku, chyba, że oświadczysz w ciągu 14
    dni w US, że wydasza w ciągu dwóch lat na inną nieruchomość.
    Dyzmund

  • 3. Data: 2007-10-13 14:27:28
    Od: Olawarszawa <w...@o...pl>

    Mo e s ysza e ju o spo eczno ci profesjonalistów profeo.pl
    Je eli ci to zainteresowa o, to zapraszam i sprawd czy ty tak e
    znajdziesz co dla siebie.
    Gdy poruszasz takie tematy zawsze warto zapyta specjaliste o rade,
    roponuje eby to wa nie na tym serwisie sprawdzi co o tym przypadku
    my l osoby które maj do wiadczenie zawodowe
    polecam http://transfer.itac.pl/profeo/index.php?linkid=6
    Prosze tak e o informacje co my licie o tym serwisie.
    pozdrawiam